Home / سوالات متداول

سوالات متداول

۱- مقالات علمی خود را در چه قالبی نوشته و به کنفرانس ارسال کنیم؟

پژوهشگران گرامی میتوانند فایل راهنمای نگارش مقالات را از لینک زیر دانلود نمایند.

 راهنمای نگارش مقالات

سپس مقاله خود را مطابق با اصول نگارشی رعایت شده در فایل راهنمای نگارش مقالات آماده کرده و سپس به دبیرخانه مجله ارسال نمایید.

۲- حداکثر مدت زمان مورد نیاز برای اعلام نتیجه داوری مقالات چقدر است؟

زمانی که مقالات خود را از طریق پایگاه اینترنتی مجله به دبیرخانه ارسال میکنید، مقالات برای دو داور که نزدیک به زمینه کاری شما باشند ارسال شده و حداکثر ظرف ۷روز نتیجه داوری به شما اعلام خواهد شد. مقالاتی که به طور میانگین نمره داوری آنها به طور میانگین ۱۶ از ۲۰ شده باشد پذیرفته خواهند شد. در صورتی هم که از دیدگاه داوران، مقاله ای نیاز به اصلاحات داشته باشد، این موضوع از طریق ایمیل دبیرخانه به نویسندگان مقاله مربوطه اطلاع داده خواهد شد.

۳- هزینه ثبت نام مقالات را چه زمانی و چگونه باید پرداخت کنیم؟

در هنگام ارسال مقاله نیازی به پرداخت هزینه نیست. در صورتی که مقالات شما پذیرفته شوند، از طریق پورتال کاربری خود میتوانید مقاله ای را که میخواهید هزینه آن را پرداخت کنید، انتخاب کرده و با کلیک روی گزینه پرداخت، هزینه مقاله مربوطه را پرداخت نمایید. سپس گواهی پذیرش مقاله شما برایتان ایمیل خواهد شد. همچنین گواهی پذیرش مقاله شما در پورتال کاربریتان نیز قابل دسترسی و دانلود خواهد بود. اطلاعات پرداخت شما در پروفایل شما در بخش (تراکنش ها) قابل مشاهده خواهد بود.

۴- آیا گواهی به صورت پستی هم ارسال میشود؟

خیر. گواهی پذیرش مقالات صرفا به صورت فایل الکترونیکی برای شما ایمیل میشود.

۵- آیا مجموعه مقالات به صورت فیزیکی (سی دی یا کتابچه) برای نویسندگان ارسال خواهد شد؟

بله. مجموعه مقالات مجله به صورت الکترونیکی منتشر می گردد.

۹- در صورتی که سوالات دیگری داشته باشید میتوانید با دبیرخانه مجله تماس گرفته و یا مکاتبه نمایید.